Laden Evenementen

februari 2018

Gespreksavond 28 februari

28 februari om 18:30 - 22:00

Op woensdagavond 28 februari is er een gespreksavond van Contrario en CHJC Noord/Noordoost. De avond zal gehouden worden bij Wijnand in Groningen. Het onderwerp van deze avond is muziek. De gespreksavond vangt aan om 20.00. Voor de liefhebbers is er gelegenheid om vooraf samen te eten. Yeshica zal voor ons koken. Voor het eten wordt een eigen bijdrage van 3 euro gevraagd. Opgaaf kan via een mail naar noord@contrario.nl. Geef voor 26 februari op of je mee eet of niet.

maart 2018

Kick-Off feest nieuwe vereniging CHJC/ContrariO

10 maart om 15:00 - 22:00
Oranjekerk, Tweede van der Helstraat 1-3
Amsterdam,1073 aeNederland
+ Google Maps

Op zaterdag 10 maart is er CHJC/ContrariO-feest in de Oranjekerk in Amsterdam. En jij bent van harte welkom! Voor de middag (vanaf 15.00 uur) zijn we druk om een activiteit te organiseren. Wie wil ons hiermee helpen? Rond 18.00 uur is er een ‘walking-dinner’. Om 19.00 uur houden we een viering. Na de viering (20.00 uur) is er feest (tot 22.00 uur). Voor het ‘walking-dinner’ vragen we een bijdrage van 10 euro, vooraf te voldoen via de betaaloptie op deze…

april 2018

WANDELEN MET MIDDEN OP 2DE PAASDAG 2018

2 april om 12:00 - 18:30
Midden

Wandelen op 2de Paasdag met Midden! Maandag 2 april, 2de Paasdag, gaan we niet naar de meubelboulevard, maar we trekken de lanen in en gaan de paden op! We gaan wandelen in de Kennemerduinen. Het wordt een afwisselende wandeling door de duinen, op weg naar het strand. Trek goede schoenen aan en neem voldoende water mee voor onderweg. Op zonnige dagen kan de temperatuur op het open stuifzand hoog oplopen! Net zoals vorig jaar, is er een kort en langere route: Dan…

Hunebedmuseum Borger

14 april om 14:00 - 18:30

We brengen een bezoek aan het hunebedcentrum in Borger. Naast het binnen museum is er buiten nog het Oertijdpark. En natuurlijk het grootste hunebed van Nederland. Eventueel is er nog de mogelijkheid de nabij gelegen Joodse begraafplaats te bezoeken. Het museum maakt onderdeel uit van het UNESCO Global Geopark. Meer info: hunebedcentrum. Borger is goed bereikbaar met OV: Q-liner 300. Aanmelden of voor meer info kan via mail naar noord@contrario.nl  of naar noordoost@chjc.nl Locatie: Hunebedcentrum Bronnegerstraat 12 9531 TG Borger…

mei 2018

FIETSEN MET MIDDEN OP 2DE PINKSTERDAG 2018

21 mei om 12:30 - 19:30
Gouda Gouda,Nederland + Google Maps

Op maandag 21 mei, Tweede Pinksterdag fietsen we met Midden. Al eerder maakten we deze prachtige tocht langs De Vlist en waren we op de Zilverdag in Schoonhoven. Daar was nogal wat te zien en we kwamen tijd te kort. Daarom deze gezellige middag in de herhaling op maandag 21 mei. Startpunt We verzamelen tussen 12.30 en 13.00 uur op station Gouda. Wellicht handig om zelf voor een lunch te zorgen voordat we vertrekken. We starten om 13.00 uur en fietsen…

juni 2018

Gespreksgroep voor ouders

14 juni om 20:00 - 22:00
Alphen aan den Rijn Alphen aan den Rijn,Nederland

juli 2018

Dagje Duitsland

7 juli om 08:00 - 17:00

We gaan een dag naar Duitsland. Nadere informatie volgt. Opgave via noord@contrario.nl

augustus 2018

vakantie

6 augustus om 08:00 - 17:00

In september zullen er nieuwe activiteiten plaatsvinden.

gesprekavond woensdag 5 september

29 augustus om 08:00 - 17:00

Begin het nieuwe seizoen goed door op woensdag 5 september naar de activiteit te komen. Plaats van handeling is Groningen. Geef je op door een mailtje naar noord@contrario.nl Diner (3 euro) om 18.30 en koffie om 20.00. We hopen op goed weer.